0 Košík

FAQ: HORSEFEATHERS V OBDOBÍ EPIDÉMIE CORONAVÍRUSU

Vďaka rýchlym zmenám vo vývoji súčasnej situácie okolo epidémie Coronavírusu Covid-19 v Európe, sme pre vás pripravili zoznam tých najčastejších otázok, ktoré by vás mohli zaujímať v rámci prevozu nášho e-shopu:

VŠETKY NAŠE OBCHODY SÚ OTVORENÉ!

  • PRAHA - Revoluční 3 / Po - Ne: 10:00 – 12:30 | 13:00 – 18:00 / Tel: +420 730 162 163
  • PLZEŇ - Klatovská 20 / Po - Pia: 10:00 – 18:00 / Tel: +420 731 536 252
  • PLZEŇ - OC Olympia / Po - Ne: 09:00 – 21:00 / Tel: +420 731 536 253

Kompletné kontakty tu.

Bezpečnostné pravidlá:

Personál obchodov dodržuju prísne hygienické opatrenia vrátane používania rúšok a rukavíc pri kontakte s tovarom a pri príjimaní platieb od zákazníkov. Naše obchody sú pravidelne dezinfikované. Pri návšteve našich predajní vás prosíme o ohľaduplnosť k nášmu personálu a rešpektovaniu týchto pravidiel:

  • Vstup je povolený len s nasadeným rúškom.
  • Pri vstupe do predajne použite antibakteriálny gél na ruky.
  • Používajte jednorázové rukavice alebo sáčky.
  • Dodržujte medzi sebou minimálne 2 metry rozostup, a to aj v rade na zaplatenie.
  • Pokiaľ potrebujete kašľať alebo kýchať, zakryte si ústa a nos vreckoukou alebo lakťom.
  • Oblečenie je možné vyskúšať, ale je nutné si vydenzifikovať ruky.
  • Topánky je možné vyskúšať tiež, ale len s použitím ponožky, a pred skúšaním je nutné si vydenzifikovať ruky.
  • Za nákup zaplaťte bezhotovostne platobnou kartou.

Funguje Horsefeathers e-shop v období epidémie Coronavírusu Covid-19?

  • Momentálne je náš e-shop plne funkčný. Situácia je však veľmi dynamická, a o prípadnom ďalšom vývoji vás budeme informovať.

Fungujú osobné odbery na obchodoch v Plzni a Prahe?

  • Osobné odbery sú opäť možné na všetkých našich predajniach.

Už som si urobil objednávku s osobným odberom, dá sa zmeniť spôsob dopravy na dodanie domov?

  • Pokiaľ ste si už urobili objednávku s osobným odberom a chcete ju zaslať na vašu adresu, kontaktujte náš Zákaznícky servis.

Funguje dodanie tovaru v rámci Slovenska dopravcom?

  • Aktuálne informácie od všetkých našich dodávateľov hovoria, že sú v plnom prevoze. Vzhľadom k rýchlemu vývoju situácie však môže dôjsť k nepredvídaným okolnostiam čo sa týka dĺžky dodania tovaru.
  • V rámci minimalizovania možného nakazenia vás alebo dopravcu, doporučujeme využívať hlavne online platbu kartou.

Zavideli dopravcovia nejaké obmedzenia?

  • Dopravca DPD príjma len bezhotovostné úhrady dobierky, tzn., že dobierku môžete zaplatiť platobnou kartou.

Je možné zmeniť spôsob platby z dobierky na platbu online, apod.?

  • Áno, je to možné, kontaktujte prosím našu Zákaznícku linku, kde vás naše kolegyne navedú, ako zmenu previesť.
  • V momentálnej situácí doporučujeme využívať prevažne online platbu kartou čím minimalizujete kontakt s dovozcom.

Potrebujem riešiť vrátenie alebo výmenu tovaru zakúpeného na e-shope, čo mám robiť?

  • Vzhľadom k súčasnej situácií sme predĺžili dobu na vrátenie alebo výmenu tovaru na 30 dní. Pokiaľ potrebujete riešiť jedno z toho, postupujste podľa návodu v Obchodných podmienkach.

Potrebujem riešiť reklamáciu tovaru zakúpeného na e-shope, čo mám robiť?

  • Pokiaľ potrebujete riešiť reklamáciu tovaru zakúpeného online, postupujte podľa návodu v Obchodných podmienkach.

Potrebujem riešiť reklamáciu tovaru zakúpeného v kamennej predajni, čo mám robiť?

  • Pokiaľ potrebujete riešiť reklamáciu tovaru zakúpeného v jednej z našich kamenných predajní, môžete sa tam teraz zastaviť a tovar reklamovať priamo na mieste. Už máme opäť otvorené. Pokiaľ by vám počas tohto nariadenia skončila záručná doba, nebojte sa, vaša reklamácia bude tak či tak prijatá.

Na kamennej predajni už mám vyriešenú reklamáciu, čo mám robiť?

  • Naše kamenné predajne sú opäť otvorené, vybavenú reklamáciu si tam môžete vyzdvihnúť.

Hrozí mi riziko nákazy pri dodaní tovaru dopravcom?

  • Riziko nákazy z objednávky samotnej nehrozí. V rámci nášho skladu sme prijali všetky nezbytné opatrenia na ochranu, ako našich zákazníkov, tak aj našich zamestnancov. Vírus navyše nie je schopný prežiť tak dlhú dobu na povrchu zásielky.
  • Počas preberania zásielky doporučujeme minimalizovať styk s dopravcom či inými ľuďmi. Naše doporučenie je využívať v maximálnej možnej miere online platbu kartou a odoslanie odbjednávky priamo domov. Vyhnete sa tak kontaktu s ďalšími ľuďmi na výdajných miestach a minimalizujete čas nutný k predaniu objednávky dopravcom. Pri predaní tiež doporučujeme použitie vhodného respirátoru alebo inej ochrany tváre a následné, dôkladné umytie rúk.

Máte ďalšie otázky? Kontaktuje prosím našu Zákaznícku linku.