0 Košík

Obchodné podmienky

POŠTOVNÉ PRE SR

Doručenie tovaru na Slovensko zabezpečuje prepravná spoločnosť DHL, UPS alebo GLS.

  • cena prepravy € 4
  • pri objednávke nad € 40 doprava ZADARMO!
  • prepravca bude zvolený podľa typu a parametrov zásielky.
  • doba doručenia 3-5 pracovných dní od prijatia Vašej objednávky.
  • akonáhle prebehne expedícia zásielky, bude Vám doručený e-mail s číslom balíka pre sledovanie zásielky

SPÔSOBY PLATBY

NA DOBIERKU

V 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA zvoľte možnosť „Dobierka“. Tovar uhradíte v hotovosti pri prevzatí od doručovateľa DHL, UPS alebo GLS.

PLATOBNOU KARTOU

Pre platbu kartou zvoľte v 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA možnosť „Platobná karta“.

Po dokončení objednávky budete presmerovaní do platobnej brány GP webpay, kde zadáte informácie o Vašej platobnej karte (číslo platobnej karty, dátum ukončenia platnosti karty a CVV2/CVC2 – posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku Vašej karty). Celý prenos dát je zabezpečený protokolom SSL.

Systém akceptuje platobné karty MasterCard, Maestro, Visa a Visa Electron.

"MasterCard SecureCode" a "Verified by Visa"

Po potvrdení platby budete presmerovaní späť na náš e-shop, kde sa zobrazí informácia o úspešnosti platby:

„Vaša platba prebehla úspešne“ – transakcia prebehla úspešne a proces nakupovania je ukončený.

„Ľutujeme, ale Vaša platba neprebehla úspešne“ – z nejakého dôvodu nebola platba akceptovaná:

Jeden z dôvodov mohol byť:

  • Chybne vyplnené údaje o platobnej karte.
  • V dobe platby nebola na účte dostatočná hotovosť k prevedeniu platby.
  • Platobná karta nemá povolené použitie pre transakcie na internete - obráťte sa priamo na vydavateľa karty (Váš peňažný ústav).
  • Technický problém alebo iný problém s kartou – platnosť karty, prekročený limit apod.

V prípade neúspešnej platby nás ihneď kontaktujte telefonicky na +420 739 593 735 alebo e-mailom na info@horsefeathers-store.eu, pre overenie stavu platby. Po vzájomnej dohode je samozrejme možnosť zvoliť iný spôsob platby.

Pokiaľ sa tak nestane, tak Vaša objednávka bude po 10 kalendárnych dňoch automaticky STORNOVANÁ!

PREVODOM NA ÚČET

Platbu za tovar je možné previesť prevodom na náš bankový účet: 107-0118690297/8100, IBAN: SK4181000001070118690297, SWIFT: KOMBSKBA.
V 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA zvoľte možnosť platby „Bankovým prevodom“.

Po dokončení objednávky sa Vám zobrazí variabilní symbol, pod ktorým platbu prevediete. Variabilný symbol sa zhoduje s koncovým päťciferným číslom objednávky, napr. Z-INT-CZK-10-00000.

Ak platbu za Vašu objednávku neobdržíme na náš bankový účet, ktorý je uvedený vyššie, do 10 kalendárnych dní od prijatia Vašej objednávky, bude automaticky STORNOVANÁ!

Tovar expedujeme vo chvíli, keď je platba pripísaná na účet. Banková transakcia trvá až 3 dni.

PAYPAL

Paypal je online platobný systém, ktorý vám umožní jednoducho, rýchlo a bezpečne platiť cez internet. Všetko, čo potrebujete, je účet u Paypal, ktorý funguje ako bežný bankový účet. Pokiaľ chcete platiť pomocou Paypal, tak v 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA zvoľte možnosť platby „PayPal“.

Po odoslaní a potvrdení o úspešnom prijatí objednávky vstúpite do platobnej brány PayPal kliknutím na logo PayPal, ktoré je umiestnené na konci súhrnu v poslednom kroku objednávky PREHĽAD OBJEDNÁVKY. Po prihlásení na svoj PayPal účet sa Vám zobrazí prehľad platby za Vašu objednávku na Horsefeathers® store, ktorú stačí len potvrdiť.

Pokiaľ sa Vám z nejakého dôvodu nepodarí zaplatiť pomocou systému PayPal, ihneď nás kontaktujte. Po vzájomnej dohode je samozrejme možnosť zvoliť iný spôsob platby.

Pokiaľ sa tak nestane, tak Vaša objednávka bude po 10 kalendárnych dňoch automaticky STORNOVANÁ!

REGISTRÁCIA UŽÍVATEĽA

Registrácia nie je povinná. Pokiaľ sa však zaregistrujete, môžete získať tieto výhody:

  • môžete sledovať priebeh vybavenia Vašej zákazky
  • získavate možnosť byť informovaní e-mailom o zľavách a akciách na určitý tovar alebo o dodaní nového tovaru

VRÁTENIE ALEBO VÝMENA TOVARU, VRÁTENIE PEŇAZÍ

Nepoužitý tovar môžete v zákonom stanovenej lehote bez akéhokoľvek problému vrátiť. Ak pošlete tovar do 14-tich dní nepoužitý späť, môžete si ho podľa priania vymeniť za iný tovar, alebo ho vrátiť a nechať si svoje peniaze poslať späť.

Vami vrátený tovar nesmie vykazovať známky používania alebo prania, nesmie byť poškodený alebo znečistený a musí byť zabalený v originálnom obale s kompletnými visačkami, inak nebude výmena alebo vrátenie možné a tovar bude zaslaný späť.

Tovar na výmenu nám posielajte ako obyčajnú zásielku (nie na dobierku) s kópiou faktúry a s vyplneným FORMULÁROM NA VÝMENU / VRÁTENIE. Bez vyplnenia týchto špecifických údajov nie je možné Vašu požiadavku alebo žiadosť správne vybaviť.

Přejete-li si Vaši zásilku pojistit a mít k ní stvrzenku, využijte např. služby České pošty a zašlete nám zboží jako Doporučený balíček nebo Balík do ruky. Zboží zaslané Českou poštou formou Balík na poštu nejsme bohužel z technických důvodů schopni přijmout.

Peniaze za vrátený tovar obdržíte na Vami uvedené číslo účtu. V prípade, že vraciate celú objednávku, vrátenie peňazí sa vzťahuje na cenu zakúpeného tovaru, ako aj na poštovné, ktoré bolo uhradené spoločne s objednávkou. Zákonná lehota na vybavenie Vášej žiadosti a vrátenie peňazí je do 14 dní.

V súlade so smernicou 2011/83/EU hradí náklady za prepravu spojené s vrátením alebo výmenou tovaru v rámci 14 dennej lehoty zákazník.

Pri prvej výmene tovaru Vám neúčtujeme žiadne poštovné, platíte len poštovné k nám. V prípade každej ďalšej výmeny v rámci jednej objednávky je Vám už poštovné účtované. V prípade, že si želáte nechať zásielku poistiť a mať k nej podací lístok, môžete využiť služby Slovenskej pošty a podať tovar ako Balík svet alebo Poistený balík svet.

REKLAMÁCIA TOVARU

Záručná lehota a reklamačný poriadok firmy STIGMA DISTRIBUTION, s.r.o. sa riadia všeobecne platnými právnymi predpismi. Každý zákazník e-shopu má nárok na reklamáciu tovaru v lehote 24 mesiacov od vystavenia daňového dokladu. Sme povinní vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia.

Tovar na reklamáciu nám posielajte na adresu dodávateľa uvedenú na faktúre ako obyčajnú zásielku (nie na dobierku) s kópiou faktúry a s vyplneným REKLAMAČNÝM FORMULÁROM. Vyplňte dôvod reklamácie. Všetky reklamácie prijímame iba písomnou formou.

V prípade, že si želáte nechať zásielku poistiť a mať k nej podací lístok, môžete využiť služby Slovenskej pošty a podať tovar ako Balík svet alebo Poistený balík svet.

Za vadu nie je možné považovať zmenu materiálu úmernú dĺžke používania, ani závady spôsobené nesprávnou údržbou alebo nesprávnym používaním výrobku.

Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené:

  • neodborným používaním tovaru
  • mechanickým poškodením alebo bežným opotrebovaním
  • poškodenie ohňom a inými živlami

Pri zistení závady je nutné tovar prestať používať a ihneď uplatniť reklamáciu. Pokiaľ tak neučiníte a dôjde následným používaním k zväčšeniu závady, vystavujete sa riziku, že Vaša reklamácia nebude uznaná.

POUŽITIE ZĽAVOVÉHO KUPÓNU

Ak vlastníte zľavový kupón/kód vystavený našim e-shopom Horsefeathers® store a chcete ho uplatniť, postup je nasledujúci:

  1. Vami vybraný tovar vložte do košíka.
  2. Po zobrazení košíka sa Vám pod vybranými položkami zobrazí políčko na vloženie Vášho kupónu/kódu s textom „tu napíšte kód kupónu“.
  3. Do tohto políčka vyplňte kód Vášho kupónu a následne ho uložte kliknutím na „POTVRDIŤ“.
  4. Ak výsledná cena zodpovedá cene po uplatnení zľavového kupónu/kódu, pokračujte na 2. krok objednávky. Ak sa zľavový kupón/kód nenačítal a nezobrazuje sa ako posledná položka, prekontrolujte jeho správnosť a postup opakujte. Ak sa zľavový kupón/kód nenáčíta ani po opakovanom pokuse, kontaktujte nás, prosím, na e-mail info@horsefeathers-store.eu alebo telefonicky na +420 739 593 735.
  5. Ak všetky údaje súhlasia, objednávku odošlete kliknutím na „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU“.
  6. Po odoslaní objednávky obdržíte na Váš e-mail potvrdenie o prijatí spoločne so súhrnom celej Vašej objednávky.

Dôvody, prečo sa Vám nepodarilo načítať zľavový kupón/kód do košíka, môžu byť nasledujúce:

  • chybne ste vyplnili kód kupónu do príslušného políčka; prekontrolujte, prosím, jeho správny tvar.
  • vypršala platnosť zľavového kupónu/kódu (ak má kupón/kód obmedzenú platnosť, tá je na ňom vždy uvedená).
  • zľavový kupón/kód bol už pri nákupe na našom e-shope použitý (jeden kupón/kód je možné uplatniť len na jeden nákup na e-shope Horsefeathers® store).

ZĽAVA PRE DRŽITEĽOV PREUKAZOV ISIC (SCHOLAR), IYTC, ITIC A STAFF CARD

Ak ste držiteľom platnej karty ISIC (SCHOLAR), IYTC, ITIC, alebo STAFF CARD, môžete využiť 10% zľavu na nezlacnený tovar. Pre získanie zľavy stačí vyplniť v KOŠÍKU nasledujúce údaje z karty:

  1. Meno a priezvisko
  2. Číslo karty (12 číslic)

Po potvrdení údajov sa zľava načíta automaticky.

Túto zľavu nie je možné kombinovať so zľavovými kódmi ani kupónmi.

www.isic.cz

ODOSLANÍM OBJEDNÁVKY NA ESHOPU HORSEFEATHERS® STORE SÚHLASÍTE SO:

  • spracovaním Vašich osobných údajov k interným marketingovým účelom
  • zasielaním obchodných ponúk na Vašu emailovú adresu (z odberu sa môžete kedykoľvek odhlásiť. Stačí kliknúť na deaktivačný link, ktorý sa nachádza na konci každého informačného emailu)

CENY V E-SHOPE

Všetky ceny sú vrátane DPH.